FB Page & Personal Acc

20100628

something that i found at my old comment in his myspace
,a history;
(very sorry bcoz this one is in malay)

maafkan lya tntg pg td
mgkin
lya terlalu terkejut
tp
nsb dpt cover
lepas mkn trus blah jln2
mls nk dok ctu
jat
lya blom dpt result lg
lya nk blaja
lya nk jadi seorg pendidik
lya nak ade duet sndri
ckup utk ank2 lya blajar
ape2
lya kne tgk keadaan lya gak
xkan la aku bgang nk trime
xkan mak bgang nk trime
hey
usaha la dlu
pendidikan skang amik 5tahun gak
same cm engineering
lek r..
slagi percaya wujud
jgn kte emosional
sama2 tlong same2 sendri
kte msh memerlukan sesame sendri
sal cai pon aku xpat nk tngkan lagi
watpe nk crk mslh
aku dah ade ko
ko dah ade aku
aku dah ade ko
yg percaya aku
yg faham aku cne
xde org len yg bkn muhrim yg fhm aku
yg taw ape sakit dlm niyh
yg taw ade perit aku nk lalui..
ade byk tggjwb aku nk tggung
haaa
lek r
aku blom habis blaja
aku taw la mne mse depan aku
cme stuasi2 cmniyh
semua dtg mgejut
aku blyh tgani lagi
jgn over daa
mmgla
hmmm
aku msih selamat
stakat niyh
k syg
xusah tertekan ttg itu
saya bkn materialistik
saya pndg dalam hati,jiwa,peribadi utk nasab mse dpn saya
faham x..
sbb sya x materialistik
sbb sya sportg
sbb saya baik
sbb saya cntik
sbb tuh dorg nak
tp dorg xknl saya jat
dorg xknal saya
saya xknal sape dorg
ape yg pnh dorg bwt..
saya taw awak
awak msih teguh lagi
cme kne byk kne diperbaiki
jauh lebih baik
jauh izat
saya
xpndg muke
mmg muka tuh indah
mmg xtra special
tp ape guna
yg indah x smesty baik
air tenang pon ade buaya
sebuah taman pon ade ular bisa
tebuan
rumah yg indah
ade keretakan
xsempurna
kte xtaw ape dlm hati tuh
jauh lagi
hdup lya
jat
pon
fhm dr hati lya
jat x tgk lg karakter real lya dpn2 org

bkn dr hati
lya berbeza
mmg nmpk sama
tp byk karakter lya
yg simple
tp
bwat lya kecamuk
hahhahahah
lya pon
xknal lg karakter fizikal jat
cm kua date aritu
lya mmg terkejut tgk dressg jat
i never expect org kua date ngn lya cmni
but
inilah
izzat saya pilih
saya pon ske
simple jat
so simple
i like it
bkn terpaksa

No comments: