FB Page & Personal Acc

20101016

Pakistan Guy

tadi msa aku tengah kabut nak g kedai
ada mamat ala-ala bangla la
dtg jual tudunga kali
niyh da kali ke-3 da muka dia lalu kat rumah aku
mcm biasa la pandai direct seller niyh tahan aku
nak jual tudung-tudung dia
aku nak tapi xda bajet
so aku mtk no dia so boleh aku kol 
so esok dia datang ngn tudung dia
malang sekali kehadiran beliau disedari mak n adik aku
biase laa...dorg ajak aku soh tgk skali
gagal la usaha aku nak ke kedai
tapi untungnya aku beli 3
mak aku beli 2
adik aku beli 1
hahaha
nmpak sangat aku yang nak beli sebenarnya hahha

oke sebenarnya tu bukan tujuan sebenar cerita hahaha
bukan nak show off aku beli tudung baru
tapi nak cerita tentang bangla ni punya interiew ngn mak aku
aku xtaw la apasal mak aku interview dia haha.

mak :  u niyh dari nepal ke bangla?
mohd ali: no,saya dari pakistan
mak : oh,u pandai ckp melayu da lama ek keje cni?
mohd ali: baru 9bulan da kat sini
mak : baru 9bulan, kat pakistan you keje apa?
mohd ali : oh...no,i kat sana study,kat malaysia baru kerja.
mak : oh kat sana you belajar universiti?kolej?
mohd ali : matrix....kolej..
mak:oh how was there?y you xsambung diploma?
mohd ali : sana...hari-hari one person a talib masuk college,matrix,universiti.....BOMMM!
and i and mom was like "........." (><. "")

mak :so you xnak sambung belajar kat Malaysia?
mohd ali : no,sini... kerja saje
               i...family ...pakistan..
mak :oh your mom?you've married?
mohd ali:yes....anak ....dua

oke renung-renungkan.

No comments: