FB Page & Personal Acc

20100909

cane nak anyam ketupat?


anyam ketupat?

lya pun xsure cane nak anyam ketupat
tapi disebabkan Accountancy Day
kene anyam ketupat sendiriya
buat laa research,
dgn baik hati sepolan ni dah
siap ada gambar cane nak buat (^,^)
(jumpa kat mane entah sumber gambar)

so,lya kongsikan yep ape yg lya jumpe

[click untuk elak mata rabun ye
lagi bagus save terus dalam komputer]





 oke,cuba pakai reben dulu,kalu agak2 berjaya...
buat real2pki daun kelapa,
tradisi yang xbercanggah xsalah pon
isi periuk dgn ketupat2 tuh
tadah air biar tenggelam ketupat tuh
bila rebus pakai api kuat(gas make sure ada hahaa)
so semua masak sekata




jangan lupa jawab kuiz kat sebelah ni ek,
hadiah ada cuma xtaw nak buat cane ;p


 Selamat Hari Raya
MAAF ZAHIR DAN BATIN
ATAS APA SEMUA YANG DIPERKATAKAN SECARA DIRECT ATAU
DALAM BLOG NI YANG MENYINGGUNG PERASAAN,
YANG TERJELING,TERSIKU,TERSADUNG,TERLANGGAR
XSEMPAT MINTAK MAAF TUH,MAAF YE,
yang x ditegur sapa oleh saya maaf ye saya ni penyegan
yang memang xbertempat maaf ye,da biasa terperap.
 (siapa tahu ini merupakan yang terakhir*;
sesungguhnya saya dah maafkan semua orang hari2,
cuma mereka perlu maafkan saya shj,
atau saya bakal terseksa nanti,maaf)


*esok saya off ke JB kalau ade rumah yg berwifi 
saya on9 n updates kalau sempat,leave your
message anywherebut better at FB wall coz trus 
msuk mesej yep,n senang nak balas TQ

No comments: